loading...
.:: تـیـک تـاک ::.
مهرشاد بازدید : 4 جمعه 1392/06/15 نظرات (0)

پیامک غمگین

 

خدایاهیچ تنهایی روانقدرتنهانذارکه به هربی لیاقتی بگه عشــــــــــــــــــقم



عشق مثل ساعت شنی میمونه .همزمان با اینکه قلبتو پر میکنه عقلتو خالی میکنه!!!!!!!



یه وقتایی میرسه که جواب همه نگرانیتو دلتنگیات میشه یه جمله که میکوبن تو صورتت…
“بهم گیر نده، حوصله ندارم”…!



گاهی دلم میخواهد مرد باشم تنهایی ام را به خیابان بیاورم سیگاری دود کنم ونگران نگاه های مردم نباشم



اینبارتو بگودوستت دارم
آسمان راگرفته ام که به زمین نیاید..



شاید ان روز که رفتم یاد تنهایی کنی
من همان تنهاییم
یادت نره یادم کنی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لطفا نظر خود را به ما بدهید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 194